KLAUZULA INFORMACYJNA
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE Nr 119) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Pajęcznie, z siedzibą przy ul. 1 Maja 13/15, 98-330 Pajęcznie, reprezentowane przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie jest Pan Wojciech Tkaczyński. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się poprzez e-mail: iodo@powiatpajeczno.pl, telefonicznie dzwoniąc pod nr tel. 34 3113120 lub pisemnie na adres Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie na podstawie art. 6 ust. 1 lit c, art. 9 ust. 2 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku do realizacji ustaw:
- Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
- Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
- Ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
- Ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy rodzinie;
- oraz innych ustaw niezbędnych w realizacji zadań.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: uprawnione organy publiczne, podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie
i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem danych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z instrukcji kancelaryjnej.
6. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, ich sprostowania, przenoszenia.
7. Przysługuje Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:
- warunkiem realizacji zadań Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i wynika z przepisów prawa;
- dobrowolne, jednak niezbędne do załatwienia sprawy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie.
9. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność realizacji zadań ustawowych lub niemożność uzyskania wsparcia oferowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym również w formie profilowania.
KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PROWADZENIA MONITORINGU WIZYJNEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Pajęcznie, z siedzibą przy ul. 1 Maja 13/15, 98-330 Pajęcznie, reprezentowane przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie
w Pajęcznie jest Pan Wojciech Tkaczyński. W sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się poprzez e-mail: iodo@powiatpajeczno.pl, telefonicznie dzwoniąc pod nr tel. 34 3113120 lub pisemnie na adres Administratora.
3. Monitoringiem wizyjnym objęte są drzwi wejściowe Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
z korytarzem przechodnim. Miejsca objęte monitoringiem oznakowane są tablicami informacyjnymi.
4. Kamery nie rejestrują dźwięku i służą do obserwacji pomieszczenia „na żywo”. Obraz z kamery monitoringu wizyjnego nie jest zapisywany na rejestratorze danych.
5. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) w celu:
- zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,
- ochrony osób i mienia,
6. Przysługuje Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszałoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.